Fibra

Quina cobertura té la fibra d'ICC Telecom?

A ICC Telecom fem servir la cobertura de Vodafone a tot el territori nacional. Els nostres contractes de fibra et permeten gaudir de la velocitat 4G+ amb cobertura Vodafone a totes les nostres tarifes amb bonus de dades; per això necessitaràs un mòbil compatible amb 4G i tenir cobertura 4G a la teva ubicació.

Si vols saber si al teu domicili arriba la fibra només has d'omplir aquest FORMULARI i fer clic a enviar o enviar-nos un WhatsApp al 602 22 58 19 per tal que fem les comprovacions adequades.

Quina és la fibra òptica simètrica?

Estàs davant d'un tipus de fibra amb la qual tindràs la mateixa velocitat tant de baixada com de pujada. Un cop realitzada la instal·lació de fibra òptica notaràs el canvi, ja que podràs navegar a major velocitat i capacitat. Podràs compartir arxius enormes, treballar en el núvol o fer una vídeo conferència a màxima qualitat (HD) sense que la teva cara es quedi paralitzada en pantalla; i no tindràs problemes per pujar continguts d'àudio o vídeo.

Què pasa si em vull donar de baixa?

No hi ha clàusules de permanència ni penalitzacions ocultes. Si decideixes anar-te'n d'ICC Telecom podràs cursar la teva baixa sense intents de retenció per part nostra. A més, mai t'atendrà una màquina. T'atendrem personalment.

Si tinc un altre operador d'internet qui ha de donar de baixa l'altre servei?

En el cas que ja tinguis contractat un servei d'internet amb qualsevol altre operador i vulguis donar-te d'alta al nostre servei ICC Telecom hauràs de sol·licitar tu mateix la baixa d'aquest servei. Únicament tu tens el contracte i les dades per gestionar-lo. Encara que et recomanem que ho facis un cop tinguis la nostra fibra instal·lada perquè no et quedis sense servei.

Quan tinguis instal·lada la nostra fibra llavors contacta amb el teu antic operador i dóna't de baixa perquè no et segueixin cobrant.

Quant temps tardaré en tenir la meva nova fibra?

Després de la contractació et trucarem per concertar una cita i dur a terme la instal·lació de la fibra.
La durada del procés dependrà de diferents factors, com ara, si es tracta d'una portabilitat o d'un número nou; del volum d'instal·lacions i de la disponibilitat tècnica. Però intentarem que sigui una realitat abans de 10 dies.

 

Portabilitat i activació

El procés de portabilitat:  puc conservar el meu número?

La portabilitat és el procés pel qual un número de telèfon canvia d'un operador a un altre. Si t'has decidit per les nostres tarifes i vols deixar enrere l'haver de parlar amb màquines per resoldre les teves incidències pots conservar el teu número de telèfon sense problemes.

És fonamental que les dades de titularitat de la línia (nom, cognoms i DNI) que facilitis siguin els mateixos que la línia té al teu actual operador. En cas contrari, el procés donarà error.

Com activo la meva targeta SIM?

Per activar la teva nova SIM d'ICC Telecom assegura't que el teu telèfon mòbil és lliure i no està bloquejat per un altre operador. Un cop iniciem els tràmits de portabilitat rebràs un SMS en què se t'indicaran els terminis en què es realitzarà el canvi (aproximadament 48 hores) .No et quedaràs sense servei en cap moment.

La teva anterior operadora t'avisarà el dia en què es farà efectiu el canvi (habitualment de matinada) i, al matí només hauràs de canviar la SIM, posar el codi ICC que ve per defecte en la targeta que et vam enviar i arrencar el mòbil .

Què és el codi ICC?

El codi ICC és l'Internacional Circuit Card. Aquest número identifica cada targeta SIM a nivell internacional. Cada codi està format per 19 dígits. Els dos primers números indiquen que és una targeta SIM de telecomunicacions (per això comencen per 89), els dos següents són els que indiquen el país (34 per al cas de les SIM espanyoles) i els dos següents indiquen l'operador.

Aquest número serveix per identificar la targeta i el necessitaràs per a algunes operacions com:

  • Portar el teu número a un altre operador.

  • Fer un duplicat de la teva targeta. Ja sigui per pèrdua, avaria o canvi tecnològic (Passar de SIM a MicroSIM o nanoSIM).

  • Bloquejar-la en cas de pèrdua o robatori.

 

Roaming i estranger

Viatjo a l'estranger activo el roaming?

El roaming és el servei que et permet utilitzar la teva línia mòbil quan viatges fora d'Espanya.

Si tens previst viatjar a l'estranger, abans, hauràs d'activar el servei de Roaming en la teva línia. Per activar-lo, hauràs de ser el titular de la línia i hauràs d'enviar-nos un correu a hola@icctelecom.es. Quan ho rebem procedirem a activar-lo i t'avisarem per WhatsApp.

Com faig perquè funcioni el meu mòbil a l'estranger?

Quan estiguis a un altre país, encén el teu terminal i espera uns minuts si cal. Es connectarà a la xarxa de país amb la qual tinguem acord. Si no aconsegueixes connectar-te a una operadora local quan sigui hauràs de fer una cerca manual de les xarxes disponibles des dels paràmetres del teu mòbil i seleccionar manualment l'operadora permesa.

A més, per connectar-te a Internet a l'estranger hauràs d'activar les dades en itinerància des dels Ajustos del teu telèfon.

Com funciona la meva tarifa de roaming a Europa?

A qualsevol país de la Unió Europea, Islàndia, Liechtenstein o Noruega podràs trucar, enviar SMS i utilitzar els gigues inclosos en la teva tarifa com si estiguessis a Espanya, ja que aplicarem les mateixes condicions de la teva tarifa actual. Tampoc pagaràs per les trucades rebudes quan estiguis de viatge en aquests països.

Païso inclosos:

Alemania, Austria, Bélgica, Bulgaria, Chipre, República Checa, Croacia, Dinamarca, Eslovaquia, Eslovenia, España, Estonia, Finlandia, Francia, Grecia, Hungría, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburgo, Malta, Países Bajos, Polonia, Portugal, Reino Unido, Rumanía i Suecia. A més, a aquestos s'han d'afegir Liechtenstein, Islandia i Noruega.

Països no inclosos*: Andorra i Suiza

(*) La desaparició de la itinerància només s'aplica als països pertanyents a l'espai econòmic europeu compost pels 28 països membres de la UE i països associats. Andorra i Suïssa no pertanyen a l'espai econòmic europeu.

 

 Mòbils

De quin tipus de cobertura mòbil podré gaudir?

Podràs gaudir de la velocitat 4G+ amb cobertura Vodafone a totes les nostres tarifes amb bonus de dades. Per a això necessitaràs un mòbil compatible amb la tecnologia 4G+ i disposar de cobertura 4G a la teva ubicació.
Amb ICC Telecom tindràs la millor experiència a l'hora de fer trucades, enviar SMS o bé navegar a màxima velocitat.

Si canvio de companyia em quedaré sense servei temporalment?

La portabilitat simplement representa un canvi de lína de la teva antiga companyia a ICC Telecom; per això no et quedaràs un minut sense servei telefònic. Ens sincronitzem amb la teva antiga empresa per donar-te el millor servei; i a més t'anirem informant puntualment de quan es realitzarà el canvi perquè puguis estar preparat i substituir la teva vella SIM per una de nova.

Puc mantenir el meu número de telèfon de sempre?

No hi ha cap problema perquè, al canviar d'operador de telefonia et quedis amb el teu número mòbil de sempre. Només cal demanar una portabilitat des de la teva antiga companyia a ICC Telecom, guanyant en qualitat de servei i millors tarifes.

Com puc contractar aquestes tarifes?

Per poder contractar aquestes tarifes amb ICC Telecom pots enviar-nos un WhatsApp al 602 225 819, trucar-nos o bé omplir un formulari i el nostre equip es posarà en contacte amb tu per atendre la teva petició.

Què passa si em vull donar de baixa?

No hi ha clàusules de permanència ni penalitzacions ocultes. Si decideixes anar-te'n d'ICC telecom podràs cursar la teva baixa sense intents de retenció per la nostra part, encara que clar, això no ens agradi. A més, mai parlaràs amb una màquina. T'atendrem personalment.

He perdut / robat / trencat la meva SIM. I ara què?

Si t'han robat el telèfon necessitem que ens enviïs una còpia del teu denúncia perquè procedim a el bloqueig de l'IMEI de telèfon i t'enviarem un duplicat de la SIM. En cas de trencament o pèrdua de la SIM, posa't en contacte amb nosaltres (per WhatsApp 602.225.819) i t'informarem de el procediment a seguir per obtenir una nova targeta SIM, (es podrà aplicar algun tipus de cost en cas de trencament o pèrdua ).

Quina mida té la targeta SIM d'ICC Telecom?

Ja que cada mòbil té una ranura per introduir la SIM de diferent mida, les nostres targetes es poden inserir en qualsevol dispositiu. Tenen un triple encuny amb els formats SIM; MicroSIM i Nano SIM perquè puguis adaptar la targeta al teu telèfon mòbil.

Enviaments

Quant de temps triga a arribar la meva nova targeta SIM d'ICC Telecom?

En el moment en què rebem la teva sol·licitud, la teva SIM arribarà al domicili indicat, en un màxim de 48 hores hàbils (PENÍNSULA). L'enviament a les Illes, pot demorar una mica més de temps, entre 3 i 7 dies per a Canàries. L'empresa de transport, t'enviarà un SMS confirmant el moment del lliurament i el nombre de seguiment de la teva comanda.

Com puc saber si la meva targeta està en camí?

Rebràs un SMS de l'empresa de transports indicant quan t'arribarà, també s'indicarà el codi de seguiment de la comanda.

 
 

Facturació

Quan s'emet la meva pròxima factura?

Les tarifes planes de telefonia i les quotes fixes de fibra es cobren a mes avançat. Els consums addicionals (trucades a números especials, a l'estranger, etc.) si és que n'hi ha, es cobren a mes vençut.

Per tant, en la primera factura, et cobrarem la part proporcional del teu primer mes amb la nostra companyia -des del dia en que es va donar l'alta- i també el mes en curs (el 100%) per avançat. A partir de la següent factura veuràs com l'import ja correspon a la tarifa per la qual et vas donar d'alta.

Com puc canviar el compte bancari del cobrament de la meva factura?

Ens caldrà una còpia d'un certificat de titularitat del teu compte o una còpia d'un rebut domiciliat, per saber que tu ets el titular d'aquest compte bancari. Pots enviar-nos el document a hola@iccbroadcast.com indicant que vols modificar el compte bancari.

¿El meu banc ha tornat la factura. Com ho soluciono?

No passa res, si el teu banc ha tornat la factura, per saldar el deute pendent, pots fer un ingrés de la quantitat pendent al nostre número de compte, amb els següents detalls:

ENTITAT:.

NÚMERO DE COMPTE:

CONCEPTE: Indica el teu DNI o el teu número de telèfon a ICC Telecom

ENVIAR JUSTIFICANT A: hola@icctelecom.es

Quan rebem el pagament o justificant, procedirem a activar la teva línia el més aviat possible.

  • Instagram
  • Facebook

ICC Telecom és una marca d'itzurun Comunicaciones SLU.  2019

877.443.100

602.225.819

C/ Rovira 1 - Centre d'Empreses Torre del Llimó

43.850 Cambrils | Spain